Menu

Aby mali deti s kým hovoriť! Podporte detské linky 116 111 a 116 000!

Trvanie výzvy: 22. augusta 2013 - 22. augusta 2014

Cieľ výzvy

Získať finančné prostriedky na zabezpečenie 24-hodinového chodu detských liniek 116 111 a 116 000

Príbeh

Aby mali deti s kým hovoriť! Podporte detské linky 116 111 a 116 000!

Linka detskej istoty, prevádzkovateľ čísiel 116 111

Linka detskej istoty, prevádzkovateľ detských liniek 116 111 a 116 000, vznikla ako národný projekt Slovenského výboru UNICEF v roku 1996.
116 111 je informačno-komunikačno-poradenskou linkou, na ktorú môžu deti alebo rodičia zavolať kedykoľvek a s čímkoľvek. 116 000 je krízovou linkou pre nezvestné a sexuálne zneužívané deti, kde volajú rodičia alebo deti v núdzových situáciách a kde dostanú kompletné psychologicko-sociálno-právne poradenstvo pre obete úteku, únosu alebo straty dieťaťa. Linka je alternatívou k číslu 112 alebo 158.
Ako jediná poradenská linka pracuje v nepretržitej prevádzke vrátane víkendov a sviatkov. Aktuálne zamestnáva 35 až 40 konzultantov z radov študentov psychológie a iných odborov pomáhajúcich profesií a mladých odborníkov v týchto oblastiach a 21 supervízorov, ktorí garantujú odbornosť poskytnutých rád. Linka je bezplatná, anonymná a dostupná pre deti a ich rodičov z celého Slovenska. Jej hlavným cieľom je poskytnúť dieťaťu alebo mladému človeku okamžitý kontakt v situácii, kedy má potrebu komunikovať alebo poradenstvo v jeho krízovej a stresujúcej situácii. Denne odborne zrealizuje približne 70 až 100 telefonátov. Viac informácií nájdete na www.ldi.sk a www.hladanedeti.sk.

Ďalšie informácie

Nahlásiť

Stránka obsahuje nepravdivé, urážajúce alebo neetické informácie

Ste si istý, že chcete vymazať aktualizáciu?